Fick va jag velat ha...

Ja då har vi varit hemma några dagar, kom hem från Amsterdam i måndags kväll. 258 mil inkl parkeringsresorna i Amsterdam är avverkade, synd att det kostar multi att parkera i centrum.
Jag hade sett ett paraply och en gryta på Kitsch Kitchen som jag gärna ville ha men alldeles för mycket att betala 27,50 Euro för ett paraply...men när vi kom dit så va det sänkt till 15,95 Euro och grytan va också nersatt i pris, så jag slog till..
 
 
 
Lite annat blev det också tofflor så klart varmt om fötterna i höstrusk och vinter..
 
 
Och nagellack och glas/grytunderlägg...
 
 
 Men sen må ni tro har jag införskaffat mig min första äkta märkesväska halva priset på den också...väskan va ju absolut inget jag räknat med att köpa men jag är glad att jag kunde köpa den, jag tänkte så här att jag har 800 i presentkort på a6 som jag fick av mina jobbarkompisar när jag gick i pension...så jag handlar annat för dom och räknar väskan som present från jobbarkompisarna så det hoppas jag ingen av dom har nåt emot väskan kostade 85 Euro...
 
 
 
Ha det gott..
Kramiz från Tiniz...
Allmänt, Amsterdam, Shopping | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Inte borde de bli besvikna på att du köpte gåva i Amsterdam. Det är ju för den summa de har givit dig ju.
Gott när man får hem saker som man gillar och kollat in på och särskilt när man få dem billigare...

#2 - - Margrethe Svendsén:

Väskan är ursnygg och vilket häftigt paraply. Grytan urgullig, riktigt fina saker du fick med dig hem från A-dam. Kramiz

Upp