En månad

Idag är det en månad sen jag slutade jobba. tiden har gått ganska fort men fortfarande så har jag inte hittat den där gnistan att ta i tu med allt jag tänkte göra när jag jobbade. Men den dyker nog upp när jag tagit in att jag inte behöver åka till nåt jobb....men det kan kanske bli något extra jobb vid semester eller sjukdom. Hannes och PP verkar i alla fall va nöjda med att jag är hemma hos dom....men tror nog dom också är lite glada att jag lämnar dom ibland för då kan ju Hannes passa på att tugga päls på PP.
 
Ha en underbar fredagskväll....Kramiz från Tiniz
Allmänt | Jobb, Pension | |
#1 - - Nilla:

Bra slutkläm... det blir så du avslutar dina blogg inlägg, det kommer nog ge sig vad man skall göra nu när man går hemma. Det är rätt tid när man kan sitta ute och säkert kommer någon av dina grannar fram och pratar lite...

#2 - - Kajsan:

Det tar tid att landa, ta det som det kommer så blir det bra. Inte så lätt att bara "byta" liv från en dag till en annan.

Kram kram

Upp