Sommarstorm i Amsterdam..

Jaha då har vi varit med om den 25:e sommarstormen i Amsterdam den första va 1901. Alltid händer det något även om det inte va det trevligaste att måste ut i denna storm och regn. Hundarna va ju i behov av att gå ut. Men på förmiddagen så va vi iväg och åkte spårvagn till en butik som heter Vomar...så nu har jag lärt mig att åka spårvagn och stämpla på och stämpla av. Jag köpte en god vitlökssås och lite annat som inte finns i Sverige.
Nu har vi ätit lite gott och druckit vin till.
 
 
Här är vi nästan på Andreas gata där han bor upp vid Mac Donalds skylten..
 
Ser ni jag står och vinkar till er?
Jag väntar utanför på Andreas.
 
 
 
 Här står jag och undrar kommer han snart Andreas...
Ja nu väntar vi och hoppas att det inte blir mer regn ikväll för jag har ingen jacka att ta på mig den är dyngsur efter förra hundrundan....i värsta fall får Nilla va hemma och jag lånar hennes jacka.
 
Ha det gott..
 
Kramiz från Tiniz..
 
 
Allmänt | |
Upp