Tjohoo jag har gjort det igen.........

Ja som ni vet så åkte vi till Amsterdam igår..och gårdagen började med att jag vaknade vid 7,30-tiden...sen va det ju packa och städa av lite och få mat i både min och hundarnas magar.
Hämtade Nilla och hennes packning och sen min...Så vi startade resan kl 14....och allt gick jättebra det jobbiga va alla långtradare som det ibland va säkert 10 st efter varann och som jag skulle köra om och så är det ju mörkt också och alla lysen framför och bakom och dessa farter dom har.
Ja kl 03,20 parkerade vi framme hos Andreas mitt i smeten i Amsterdam bor han ju....och jag gjorde det igen tog oss ända fram ....men med hjälp av GPS annars hade det inte gått.
 
 
Här i närheten av Rijksmuseum bor han..
 
Försökte sova lite tidigt imorse men det sket sig för alla Fiskmåsar som skränade och letade mat i soppåsarna. Sen försökte jag sova för en stund sen... men icke då heller lyckades jag somna så då blev det lite bloggande istället. Verkar inte bli nån sömn för mig förrän till kvällen.
Jag hade med mig kräftor ner hit som vi ska avnjuta ikväll.
 
Ha det gott..
 
Kramiz från Tiniz..
Allmänt, Hundar | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Ja tänka sig ;)

Upp