God fortsättning.....

Ja nu är det längesen jag va inne och bloggade. Och det beror på att när jag installerade Windows 10 så visste jag inte hur jag skulle få mina mobilbilder till datorn för innan hamnade dom där automatiskt, ja ja nu har det löst sig med hjälp av Nilla....jag är inte så datakunnig.
En bild från Amsterdam i somras jag står och väntar på Andreas som är inne i en affär och som ni ser så har vi varit iväg och handlat.
 
Denna kalender fick jag i julklapp och innehåller många fina bilder här är Januari månads kalenderpojke Hannes och bilden är också från Amsterdam.
 
Nagellack fick jag också så nu får jag skärpa mig och fixa naglarna lite oftare än innan.
 
Jag har testat två av dom redan och tycker det är härliga färger.
Ja nu så har jag minst två paket att vänta på, något kanske kommer nästa vecka.
Jag måste också beställa hundschampo och balsam för det blir bra mycket billigare än köpa i butik sist jag köpte så hade det höjts en tia och 298 kr för en flaska av varje blir kostbart i längden för PP badas ju en gång i veckan.
Nu får ni ha det gott....
 
Kramiz från Tiniz...
 
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Coolt :)

Upp