11 Maj...

Igår va jag på informationsmöte om stambytet i mitt hus, och den 11 Maj 2015 börjar dom här och på fredagen den 15:e är det meningen dom ska börja i min lägenhet men ser att det är en klämdag och då är jag inte säker på att dom jobbar...men det återstår att se är ju några månader dit. Så då får jag packa kappsäcken och fly fältet med mina hundar till Nilla ....jag har ju sett hur dammigt det är i entren för dom sågar gipsskivorna där...och det kommer inte funka att gå i detta med PP med hans päls.
 
Hannes
 
Nilla bor ju hos mig under stambytet i hennes lägenhet....Jag har intagit soffan som sovplats och nu kan man undra om Hannes är mer kär i sängen än i mig,, för han ligger i sängen hos Nilla nu nästan hela nätterna.
PP har också sovit i sovrummet men inte lika länge i sängen som Hannes....MEN inatt har mammadalten sovit hela natten på golvet hos mig...han va väl tvungen att vakta så jag inte stack iväg på möte igen he he.
PP
 
Snart ska det bli hundbad och ikväll ska vi till Smådjurskliniken och fylla på passen med att dom har fått sina  Rabiesspruta
 
Ha det gott..
Kramiz från Tiniz...
Allmänt, Hundar | |
Upp