Hundbad...

Jag beställde ett nytt schampo, balsam och pälsolja till i första hand  PP  i måndags.. i tisdags fick jag mejl att det va skickat...och igår hade jag det här och kunde inte vänta utan testade det nyss på PP och jag är riktigt nöjd.
När jag höll på att bada PP så kom ju nyfikne Hannes och naturligtvis så stod han i vattnet och skulle fånga små lövrester som åkte i vattnet.
Jag tog mig ut på en promenad också på förmiddagen idag blev det inte Råslätt runt utan åt ett annat håll....mot idrottsplatsen och macken och när jag närmade mig macken kom regnet men jag traskade på....hade gett mig den på att gå i 30 min så jag fick gå förbi mitt hus och bort till Fiskljusegatan och vända och då fick jag ihop 32 min.
Blöt och lite frusen va jag när jag kom hem för hade bara en kortärmad tunn skjorta och uppknäppt Jeansjacka för jag brukar bli så varm när jag går fort.
Efter ett tag började jag frysa och virade in mig i pläden....det va då jag bestämde mig för hundbad för det är varmt vid fönen...
Nu blir det slappande resten av dagen.
Ha det gott..
Kramiz från Tiniz...
Allmänt, Hundar, Shopping | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Va fick inte Hannes bada... elak du är...
Gott att du är nöjd...

Upp