Fotomodellande...

När vi kom ut förut så kom det en som kör traktor och jobbar här på området, han stannade så vi fortsatte att gå...men då ropade han på mig att vänta lite.....så tog han fram en liten kamera och frågade om han fick ta kort på mig och hundarna....jaha lite ställd blev jag allt....ja du får bilden sen i nästa vecka när jag framkallat den sa han.
 
Typiskt alltså att Hannes hade torkat mucherna i gräset...och PP:s ena tofs lite urriven...ja ja vardagshundar ska få va lite busiga i sitt utseende. Själv är jag långt ifrån perfekt också.
 
Idag har jag lagat massa matlådor...skönt att veta att det finns mat i frysen, så nu är min frys ganska välfylld...om några veckor är det dax att fylla på den andra frysen med hundmat.
 
Tivolit det monteras upp fort, dom kom i gårkväll och redan nu är mycket uppsatt, men dom är väl så vana dom som gör det.
 
Ha det gott..
Kramiz från Tiniz...
Allmänt, Hundar | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Hehe... jaså har du fått stå modell, undra vad han skulle ha den bilden till...
Mums kanske skulle sno några lådor ;0)
Kramizz

Upp