Långpromenad..

Idag så gick vi åt ett helt annat håll än vad vi brukar göra denna turen. Jag har sett att dom håller på med vägarbete en liten bit bort och va tvungen att stilla min nyfikenhet vad dom håller på med....vet inte men möjligen att det ska bli ytterligare en rondell....vet inte hur många rondeller det egentligen  finns i Jönköping. 
 
Grabbarns drog iväg med mig Råslätt runt ...men det ångrar nog PP nu för han la sig några gånger och vilade....och när vi träffade på en liten Frallevalp så va lyckan stor....Hannes skällde lite först men sen va det så bra...det va en liten Rysk import....matten miste sin 6-årige hane under en ögonoperation på Djursjukhuset i våras... dom gav honom för mycket narkos.....ja jag vet hur drogad lille Affi va efter hans operation. Hennes förra va mycket använd i avel och i sina bästa år, så det va tungt för henne.
 
En liten stund efter vi kommit hem så såg jag att det började dugga så smått....så där kan man säga vi hade tur med vädret.
 
Ha det gott...
Kramiz från Tiniz..
Allmänt, Hundar | |
Upp