Förbannad...

Igår beställde jag tid för att få bilen tvättad och städad....350 kr sa tjejen....ok lämnade den idag kl 14...då va deras högtryckstvätt trasig  så dom skulle åka iväg och tvätta den på annat ställe sa tjejen...så den skulle va färdig kl 16...går bort för att hämta bilen då kommer en an kvinna och frågar om jag ska hämta bilen...ja sa jag... jag ska hämta den nu sa hon...och tar sin handväska och lämnar mig i en öppen butik ....jag väntar 15 minuter så kommer det in en kund jag sa jag jobbar inte här ...nej jag känner dom sa han och ringde deras telefon men inget svar naturligtvis för hon hade ju åkt iväg för att hämta min bil...kl 16,30 kommer hon med bilen ( om jag varit oärlig kunde jag tömt hela butiken på allt) Ja du får betala 600 kr sa hon ,,,jag sa 350 sa tjejen det kostar...ja men den va så smutsig och massa hår i bilen och det får man betala extra för.... jag sa att det kunde ju tjejen upplyst mig om....nej sa kvinnan det ska kunden berätta själv....jag sa det är första och sista gången jag är är där och kommer gå vidare med hur dom gör....då fattas en låda jag hade i bagaget och han skulle komma med den ...när gubben kommer får jag en utskällning av honom att min bil va smutsig....sen när jag parkerat så finns inte min varningstriangel i bilen heller... finns den inte på torsdag som jag sa jag skulle hämta den kommer jag anmäla dom för stöld...till råga på allt så är hela bagageutrymmet fuktigt....tydligen ska dessa människor ta betalt för att tvätta rena bilar
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Hmm vilken jävla skit...

Upp