Handlat lite...

Idag har det varit hyfsat väder här men när Cristina och jag gick och hamdlade så kom det lite regn...men det va inte så mycket och paraplyer hade vi ju inte med oss.. och vi blev ofrivilligt lite höga av marijuana när vi mötte en kille som tände en cigg och sen öppen dörr till Coffiehaus och så får vi ett skrattanfall när vi möter en man klädd i babykläder såg ut som om han t.o.m hade blöja...
Nilla och jag va på en liten tur på förmiddagen och....
 
Idag har jag köpt mig en present...
 
Ingen stor kasse precis..
 
 
Och en fin ask som låg i kassen..
 
 
Och i asken låg denna plånbok jag är jätteglad över den det va det jag sa till Nilla att det enda jag tänker köpa är en Guess plånbok och tofflor. Kan ju hända det kommer bli nåt mer ;)
Ja vi har ju en hel vecka kvar här i Amsterdam...
 
Ha det gott..
 
Kramiz från Tiniz..
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Äntligen har du fått din plånbok hehe :)

Upp