Ordningen återställd..

 
 Igår eftermiddag ringde dom från målerifirman att dom skulle komma idag och se om dom kunde få fast fondtapeten som lossnat på flera ställen. 
 
Ja det va bara att börja tömma bokhyllan och flytta ut den från väggen....lätt?...Nej man jag hade inget val utan fick kämpa på så gott jag kunde...men vilken värk jag hade igår kväll i mina armar.
 
Strax efter åtta i morse kom dom så nu är det bara att hoppas att den sitter kvar...om den lossnar igen så kommer dom sätta upp en ny tapet. Hannes och PP blev väldigt glada och fjantade runt dom hela tiden.
 
Nu har jag plockat tillbaka allt  igen och hoppas hoppas jag slipper detta jobb en gång till.
 
Ha det gott..
Kramizz från Tiniz...
Allmänt | |
#1 - - Pernilla Johansson:

Gott att det blev gjort... hoppas det håller...

Upp