Klåfingriga

Igår så ville jag möta upp Nilla på a6 för det va längesen jag varit där. Det blev att vi tittade i lite olika butiker och jag fick syn på ett hjärta som det stog Saknar dig på, så jag köpte det för att lägga på min bebis grav, för det förra va det någon som saknade hjärta och stal ett från en grav.
 
 
 
Så här fint blev det.
 
Jag skulle badat PP igår....men sååå det regnade....han fick vänta till idag istället....han är så skön för efter han blivit badad så vill han gå ut och visa upp sig, stannar framför alla han ser och kollar på dom....ja ja många leenden får han och ibland klappar också.
Så här har jag alltså firat Nationaldagen.
 
Ha det gott...Kramiz från Tiniz.
Allmänt, Hundar, Shopping | |
#1 - - Nilla:

Lilla gubben... som älskar alla... särskilt de äldre.

#2 - - Margrethe:

Så fint det blev på graven, vackert hjärta du köpte!
Goa PP som vill gå ut och visa att han är nybadad och fin.
Önskar er en trevlig kväll trots regnat!
Kram/Margrethe

Upp