Tafsande tjejer

Skrivet 2007-02-16

Hej nattsuddare!

Ja då ska jag berätta att hur mycket ska man stå ut med.
Tafsande tjejer... behöver man tåla sådant?
Va på mammas arbetsplats igår och först kom det en beskedlig dam på 60+
helt ok för hon pratade med mig och klappade normalt. Men sen bröt hel....t löst. Först kom en tjej med kokt skinka att muta mig med så jag skulle gilla henne mest, och hon tafsade må ni tro.
Sen kom nästa tjej och hon luktade kött så jag slickade hennes händer och vet ni va hon säger man blir ju kär ( det hör ju till saken att hon gifte sig i somras) undrar va hennes man säger om det? Men det berättade hon väl inte den lilla falska hm hm för honom.
Ja så kom tredje bruden och likadant där men då hade jag nästan ledsnat på brudar för hon luktade inte något ätbart, Men va hör man ooo va söööt han är lille Hannes vilken goding ooo va liten han är tror ni man blir trött på att alltid höra ooo va liten han är, så ge er på att jag äter som en häst för att bli stor pojk. Inte nog med det iväg till Rilo Zoopermarket på kvällen men jag blev besviken för den tjejen jag gillar mest va inte där. Bara hon inte har slutat att jobba där,får fråga nästa gång jag kommer dit. Men det va ju Alla hjärtans dag så jag fick tre godisbitar av dom. Men jag slapp att vägas, egentligen synd för jag vill ju bli stor nu. Sen skulle det iväg och shoppa. Vet ni va shoppa är? jo veckohandla mat. Så nu vet ni att det låter finare med shoppa än handla. Ja mamma får kalla det va hon vill bara jag får mat, och det får jag, har väl smakat på det mesta nu. Har tiggt mig till att slicka mammas filmjölksskål med cornflakes i på morgonen för det är hennes frukost. Och jag lovar nu smakar det mycket bättre än när jag skulle äta det när jag flyttat hit. Imorgon är mamma ledig... undrar va vi ska hitta på då? säkert något tråkigt som att städa, men torka golv är skitkul sist fick mamma ta upp mig i famnen för jag hängde själv som en trasa i moppen, och försök själva dra moppen med en hand, så resultatet blev där efter. Nä nu är jag trött så ska sova nu.
Ha det nu så gott till nästa gång.
Hälsar Er Hannes

Hannes bloggar | Hannes bloggar, Hund, Shih-Tzu | |
#1 - - Nilla:

Hannes han hade det inte lätt som ung...

Upp